“X” motive să vii la WSU

 

Cred că o mare problemă în rândul tinerilor este reprezentată de alegerea facultăţii, instituţie ce le va influenţa mai mult sau mai puţin viitorul.

Dacă o să dai click pe site-ul West Summer University, vei putea citi acolo definiţia proiectului, care sună cam aşa: “West Summer University este un proiect organizat de către Organizaţia Studenţilor din Universitatea de Vest din Timişoara (OSUŢ) în parteneriat cu Universitatea de Vest din Timişoara”. Participanţii ediţiei trecute cunosc însă o cu totul şi cu totul altă definiţie, care este cu mult mai simplă. Astfel, cei de anul trecut ştiu că “WSU înseamnă mai mult decât West Summer University” (mulţumim Paul M. Piroi).

11904640_880418448701177_4816672212918177476_n

În calitate de fost participant WSU pot oferi mai multe argumente, în speranţa că te vei înscrie şi tu la acest proiect.

  1. Când am ajuns la Timişoara, după aproape 16 ore de tren, am conştientizat, poate pentru întâia oară, faptul că eram atât de departe de casă. Mă aflam astfel într-un loc complet necunoscut, în care ştiam până la acel moment o mână de oameni. Când însă am ajuns în camera de cămin, mărturisesc, m-a încercat un gând, şi anume acela de a mă întoarce acasă. Nu vreau să vă sperii, însă pentru o persoană care nu a intrat în viaţa ei într-un cămin de studenţi, diferenţa dintre aşteptări şi realitate a fost una de-a dreptul şocantă. Am trecut însă peste această primă impresie, am supravieţuit, după cum s-ar spune, iar acum nu fac altceva decât să zâmbesc la amintirea şederii mele acolo. WSU îţi oferă astfel şansa de a-ţi testa capacitatea de adaptare.
  2. 9Ca orice viitor student, eşti şi tu curios în legătură cu tot ce îţi va fi predat în timpul facultăţii. Astfel, la Timişoara vei trăi diferite experienţe. Vei putea aţipi în timpul unui curs, îţi vei lua notiţe pentru viitoarele examene şi vei da şi sesiunea. Şi eu, fostă “studentă” a Facultăţii de Litere, Istorie şi Teologie (LIT, ce coincidenţă), am urmat câteva cursuri, printre care cel de franceză, engleză, germană, italiană, sârbă (nu pot să uit că “deget”=”prst”), religie :O , istorie, dar şi pe cel de ortografie, ortoepie şi punctuaţie (OOP).

 

 

 

  1. 2016-01-12 08.37.36Oameni noi. Oameni noi peste tot. Prieteni.
  2. Vei avea de îndeplinit şi câteva taskuri în ultima săptămână. Nu vreau să stric surpriza, dar transmit de pe acum că necesită lucru în echipă. Şi creativitate. Multă creativitate.
  3. Party-urile cu tematica. Sau nu. xD
  4. De la WSU cred că te vei întoarce cu cel puţin câteva sute de grame în plus datorită fabuloaselor clătite de la Pinocchio. Fabuloase, am zis! T^T
  5. TREASURE HUNT- cred că această experienţă este preferata oricărui fost participant WSU. Chiar dacă nu vei sta la Timişoara decât două săptămâni, crede-mă că îţi vei aduce aminte cum arată şi că te vei descurca astfel să găseşti checkpoint-urile. Pe deasupra, tu şi echipa ta veţi avea şi un însoţitor: pentru un indiciu ‘bagi 30 geno’ sau staţi 1 minut pe bară. Pe lângă asta, va mai trebui să îndepliniţi şi provocările ce vi se vor înmâna la locurile de întâlnire.
  6. 11800551_1027830573918112_5626463110779854507_n15 ALL DAY, ALL NIGHT. Nu vei putea scăpa de puterea lui cinşpe.
pf_1462741380
Timisoara is AWESOME

Cred că am zis cam tot. *to be contiuned*

 

2 Comments

  1. WSU este negresit o experienta care merita traita.
    Oh, pe langa acele sute de grame in plus se adauga si shawarma de la Falafel. Magnific.

    Liked by 1 person

Leave a Reply

